czwartek, 16 kwietnia 2015

Prolog

Spotykamy się niby przypadkiem
Hej, miło mi Cię poznać,
Jak masz na imię?
Widzimy w sobie to, czego nikt inny nie potrafił dostrzec
Kiedy się poznajemy, już oboje wiemy, że to swoich twarzy nigdy nie zapomnimy
Jesteśmy, jak dwie dryfujące po morzu łódki
Samotne, potrzebujące i pragnące drugiej osoby
Nie ma słów, którymi można byłoby powiedzieć, jak wzajemnie sobie pomogliśmy.
 Teraz znów jesteśmy samotni
Ale w swojej własnej bajce
Tam jesteśmy reżyserami -Ty i ja
Stworzyliśmy początek,
Był jednym z tych fałszywych, wiem kochanie.
Zaryzykowaliśmy.
Straciliśmy głowę
Bóg wie, że próbowaliśmy.
Zakochujemy się
Zakochujemy się w sobie
Kiedy oboje budzimy się pod tym samym słońcem
Czas się zatrzymuje
Brak mi tchu, gdy nie ma cię przy mnie
Kiedy oboje zasypiamy pod tym samym niebem
Nasze serca biją w tym samym rytmie
Kawałki nas obojga obok siebie
Ramię w ramię
Tak blisko
Od zmierzchu aż do świtu
Pod światłem gwiazd tego miasta
I one świecą, gdy my gaśniemy w nocy
Za zasłoniętymi zasłonami
I pościelą jeszcze ze śladami nocy
Ale zapamiętaj, że to było nam przeznaczone
Stworzyliśmy koniec
Był jednym z tych najgorszych, przepraszam kochanie
Nie chciałem.
Bóg wie, że chciałbym cofnąć czas
Twoja miłość sprawia, iż mam nadzieję, że mi wybaczysz
Twój dotyk sprawia, iż mam nadzieję, że mi wybaczysz
Twój pocałunek sprawia iż mam nadzieję, że mi wybaczysz
Bo tylko Twoja miłość może robić coś, czego nikt inny nie potrafi
Wołam cię dwa, trzy razy
Jeśli to jest lekcja, to naucz mnie, jak się zachowywać
Po prostu powiedz mi, co muszę zrobić żeby stać obok Ciebie, być z Tobą
Ale wiem, że się nie zatrzymasz
Więc pocałuj mnie
Pocałuj zanim wyjdziesz
Mocno
Namiętnie
Słodko
Dziko
Pocałuj mnie tak, jakbyś chciała być kochana od początku
Pozwól mi zapamiętać Twój smak, zapach
Pozwól, abym czuł na wargach słone łyz, które spowodowałem i scałowałem
Pozwól, abym mógł o tobie śnić, gdy będziesz daleko, uciekając przede mną
Bo doskonale wiem, że Twoje cierpienie to moja wina
Jestem głupcem
I pozwalam ci odejść ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Szablon by @mohito_x